Canlı
TV8'de şu an

Bu yarışmacının performansını beğendiniz mi?

Zeyd ve Berna Keklikler arasında yakınlaşma...

Tahtalarda yazışarak konuşan Zeyn ve Berna Keklikler, birbirlerine olan ilgilerini açıkça birbirlerine itiraf ettiler.
Video Tarihi: 21.10.2016
Facebok'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Abone Ol
Hata Bildir
Yorumlar | 14
üye profil
BERO BALCI 2 yıl önce
BUNLAR SEVGİLİMİYA
Yelda Ekineken 2 yıl önce
Ayy çok tatlısınız yaa yerim sizi.Sizi sonuna kadar destekliyorum.
Yelda Demirkan 2 yıl önce
Ayy çok tatlısınız yaa yerim sizi. Sizi sonona kadar destekliyorumrn
pamuk celik 2 yıl önce
berna ve zeyd sizi sonsuza kadar destekliyorum
irem 2 yıl önce
İkinizde cok tatlısınız yerim sizi ayrıca cok yakışıyorsunuz sizi sonuna kadar destekliyorum ve sizi cok seviyorum
Denizada 2 yıl önce
aaa ne?ara konuwup sevgili..oldularki_hiç..anlamadimmm..ben sadece programi izlerim"zeydi tutuyorum zaten,,
Denizada 2 yıl önce
aaa ne?ara konuwup sevgili..oldularki_hiç..anlamadimmm..ben sadece programi izlerim"zeydi tutuyorum zaten,,
mustafaceceli 2 yıl önce
Ask bunun adi
Sema 2 yıl önce
Ne tuhaf bi iliski ya ne dediklero.belli değil heyecan.mi.olmus su konusmalardan hic anladilir konusmiyolar nasil sevgili oldular hic anlamadım
aysu 2 yıl önce
Yerim sizi
aysu Qor 2 yıl önce
Yaaaaa ... çok yakışıyolar ayrıca Zeyd çok tatlı Berna da aynen İkiniz için göz6 nı izliyorum
Ayşenur Yüksel 2 yıl önce
ilişkilerini destekliyorum ;) ;) yakışıyorlar ;) ;) ne tatlııı..
mehmet onal 2 yıl önce
zeyd ile berna keklikler tahtada konuşurken çalan müzik nedir acaba. shazam bile yaramadı..
Butun kalk 2 yıl önce
Ne :||||||||||